Bvolve heeft diverse organisaties geholpen met de realisatie van een goed doordachte digitale customer experience, door bijvoorbeeld een digitale customer journey te ontwerpen. Een alternatieve aanpak is het toepassen van process mining waar we tot verbeterinitiatieven komen door middel van data-analyse.
Vaak zijn legacy systemen, wetgeving, beperkte datakwaliteit en kosten van verwacht serviceniveau obstakels voor financiële instellingen in de realisatie van de ambities ten aanzien van customer experiences. Daarnaast beïnvloedt complexiteit in een enorme hoeveelheid handmatige processen de flexibiliteit van de organisatie wat kan leiden tot beperkte groei.
Met behulp van onze aanpak die focust op iteratief kort cyclisch ontwikkelen, rekening houdend met de complexiteit van een organisatie, kunnen wij helpen de verwachting van jouw klant overtreffen.
Is de traditionele (interne) IT helpdesk nog van deze tijd? Met deze, en andere vragen worstelen veel organisaties. Tegenwoordig zijn Self Service Portals en peer-to-peer support in opkomst.
Partner
r.vandenaker@bvolve.nl
Consultant
v.reichgelt@bvolve.nl
Consultant
b.vanmierlo@bvolve.nl
Consultant
l.nagel@bvolve.nl