
Hoe zet je automated chat effectief in?
Als je het Webinar ‘Warm klantcontact en waardevol klantinzicht’ hebt gezien moet dit geen geheim meer voor je zijn! Om je geheugen toch nog even
Als je het Webinar ‘Warm klantcontact en waardevol klantinzicht’ hebt gezien moet dit geen geheim meer voor je zijn! Om je geheugen toch nog even
Ik kom in mijn Lean opdrachten situaties tegen die liggen aan een tekort aan capaciteit; kasten vol met achterstallig werk, medewerkers die niet in staat
Je zal de vraag vast al eens gesteld hebben: “Wat kan AI voor mijn organisatie betekenen?” Je zal ook vast een hoop voorbeelden langs hebben
Organisaties zien zichzelf vaak als een lerende organisatie waarin leren van fouten wordt gestimuleerd. Fouten kunnen zorgen voor een leerproces omdat, hoewel ze negatief zijn,
Naast klanten en medewerkers vragen ook overheidsinstanties of aandeelhouders om aantoonbare verbetering en borging van veiligheid en kwaliteit. Veel organisaties zijn dan ook bezig om
Door Dirk de Wit | Oktober 2021 De demografische ontwikkeling van Nederland leidt ertoe dat de zorgvraag de komende jaren nog flink zal groeien. Deze
Over 6 maanden is het zover. Vanaf 1 maart 2022 gaat de regeling voor STAP-budget starten. Dat lijkt misschien nog ver weg, maar de tijd
COVID-19 heeft op veel vlakken digitalisering in de zorg versneld, denk aan online consults en beelduitwisseling via Corona Portal voor de landelijke spreiding van COVID-patiënten.
Door Dirk de Wit | Juli 2021 In de zorg zie je verschillende uitdagingen die de benodigde digitale transformatie belemmeren. Er wordt bijvoorbeeld nog sterk
Broederplein 1a
3703 CC Zeist
Nederland
033 7410 041
info@bvolve.nl