Als organisatie wil je jouw marktaandeel vergroten of op zijn minst behouden. Maar hoe doe je dat in een tijd waar klanten voor een langere tijd binden een luxe is geworden? De consument maakt steeds vaker op dagelijkse basis een nieuwe en mogelijk afwijkende keuze voor een type vervoersmiddel. Dat is een groot contrast met het verleden, waar een klant een keuze maakte voor een langere tijd en je als aanbieder voornamelijk aan het begin en het einde moest investeren in een relatie. Het is dus zaak dat je de klant elke dag opnieuw aan je bindt. Maar hoe doe je dat? Je moet ervoor zorgen dat je elke dag top of mind bent. Hiervoor is het noodzakelijk dat je weet waar jouw klant zich (online en offline) bevindt en welke beweegredenen deze op dat moment heeft. Bevindt jouw klant zich op een bepaald soort platform, zorg ervoor dat je daarop te vinden bent. Weet je niet waarom de klant een bepaalde keuze maakt, zorg dat je daarachter komt. Hoe je daarachter komt? Door de customer journey, de klantreis, in kaart te brengen! Bij Bvolve brengen we deze samen met jou in kaart en bepalen we aan de hand daarvan de implicaties voor jouw organisatie. Zo kun je weloverwogen beslissingen maken. Bijvoorbeeld of en met welke partijen je samenwerkingen aan moet gaan of welke andere manieren er zijn om jouw klant van dienst te zijn. Wij laten je zien welke impact het heeft op jouw organisatie en welke veranderingen noodzakelijk zijn om ook in deze nabije toekomst relevant te blijven.
j.goossens@bvolve.nl
e.meijering@bvolve.nl
d.schunselaar@bvolve.nl
c.deboer@bvolve.nl